۱۳۹۲ دی ۱۸, چهارشنبه

نور وقتی قشنگه که تاریکی باشه ، سفیدی و پاکی بدون سیاهی بی معنیه

شده تا حالا بنویسی شاااااااادم چونان زنبوری (هاچ) که بعد از مدتها مادرش را پیدا کرده ؟
شده وقتی با دوستاتون دور هم جم میشید به جای گفتن از گرفتاری ها و مشکلات به هم بگین من این خوشی ها رو الان تو زندگیم دارم ؟
آدما یه میلی به غمگین بودن دارن ، یه میلی به بازنده بودن ، یه میلی به دور زدن و انجام ندادن کارها
یا بهتر بگم آدما به چیزای منفی و بد گرایش بیشتری دارن تا احتمال دادن به خیر و خوشی یه اتفاق
برای مثال میگم ، از تعداد زیادی از دخترا و پسرا میپرسی چرا ازدواج نمیکنی؟ و خیلیاشون جواب میدن که این همه از دوستای دور و برم ازدواج کردن و مشکل دارن و طلاق گرفتن من ازدواج کنم و این خریت رو تکرار کنم ؟
این درحالیه همه این آدما دور و برشون دوستا و آشناهای دیگه ای رو دارن که تو همون شرایط ازدواج کردن و زندگی نرمال و شادی رو دارن
تو این موضوع انتخاب و راه زندگی کردن خیلی مهمه ، اگه اشتباه انتخاب کنی و اشتباه راه رو بری به بن بست میخوری ولی با یه انتخاب درست و راه مطمئن به خوشبختی میرسی
پس میبینیم جدا از داشتن یه بیس کافی برای انجام هرکاری تمام مسئولیت نتیجه ها با خود ماست
پس جای اینکه میون 10 تا کیس اون 2-3 تایی که بده رو ببینیم و بگیم من دیگه این کار رو نمیکنم اون خوبا رو ببینیم و بگیم این کار میتونه چقدر خوب باشه
اون وقت با انتخاب راه خوب و تحقیق و تلاش کامل به بهترین نحو ممکن کارمون رو انجام بدیم
خلاصش اینکه داداش من ، خواهر من ، عزیز من دید منفیمون رو باس درست کنیم
روی صحبتم هم با خودمه اول از همه که بیایم و مثبت ببینیم دنیا رو و از زبونمون اون چیزایی رو که داریم و خوبه بیاد بیرون نه چیزایی که نداریم و بده
خودمون به خودمون انرژی بدیم و خودمون رو هدایت کنیم به سمت خوب شدن
کلید همه مشکلات دست خود آدماس
و باید باور داشت ، خدایی در این نزدیکیست که ما رو از همه بیشتر دوست داره
و اگه امروز سختی بهمون روا داشت فردا آسونی رو در عوضش به ما میده
خدا رو با همه خوبی ها و همه حکمت هاش قبول کنیم تا آرامش رو به زندگیمون برگردونیم
و این مهم به دست نمیاد مگه با مثبت نگری و یادآوری های نعمات و شادی ها در طول مدت
تو زندگی همه آدما با هر سختی و سیاهی که باشه یه نور هست ، بیان و به سمت نور زندگی خودمون بریم تا به روشنی برسیم

۱ نظر:

  1. b nazare man in y mozooe ghabele bahsiye k b hich vajh nemishe be yaghin goft k in doroste k age tariki nabashe roshanai nist. ama man eteghad daram ma bayad yekam masiremoono taghiir bedim va aval b roshanai negah konim va vojoodesh ro b door az tariki gheyre momken nakonim

    پاسخحذف